Ροχαλίζεις στον ύπνο σου;

sleeping

Η κοπέλα μου με ενημέρωσε ότι μερικές φορές όταν κοιμάμαι ροχαλίζω. Αποφάσισα να κατεβάσω μια εφαρμογή που ηχογραφεί την ώρα που κοιμάσαι για να παρακολουθήσω την κατάστασή μου. Το SleepingU. Η συγκεκριμένη εφαρμογή καταγράφει όλους τους ήχους. Όταν ξυπνήσεις μπορείς να ακούσεις τους ήχους και να δεις μια γραφική παράσταση της έντασης του ήχου:
sleeping 2

Το δοκίμασα μερικές βραδιές. Έχει μια δική του μέτρηση για τον ήχο. Τις περισσότερες φορές η μέση μέτρηση ήταν από 0.46 μέχρι 0.57. Καθόμασταν μαζί και βλέπαμε το γράφημα, ακούγαμε την ηχογράφηση και γελάγαμε.

Είναι γνωστό βέβαια πως αν είσαι πολύ κουρασμένος ροχαλίζεις πιο έντονα. Μια φορά λοιπόν, μετά από ξενύχτι, μόνος στο σπίτι, πέφτω για ύπνο κατά τις 7 το πρωί και θέτω το πρόγραμμα σε λειτουργία.
Ξυπνάω μετά από 4 ώρες περίπου. Κοιτάω το γράφημα. Μέσος όρος 0.75. Δεν είχα χρόνο να το ακούσω αλλά σκέφτηκα ότι ευτυχώς που ήμουν μόνος. Το γράφημα βέβαια ήταν λίγο περίεργο. Αντί να έχει αυξομειώσεις είχε κάποιες περιοχές που ήταν συνεχόμενο αλλά δεν έδωσα σημασία.

Το απόγευμα λοιπόν βρισκόμαστε με την κοπέλα μου. Τις λέω χθες πρέπει να έκανα χαμό. Έδωσα ρέστα. Πιο δυνατά από κάθε άλλη φορά. Καθίσαμε λοιπόν να το ακούσουμε.
Προχωράω τον ήχο στο σημείο που έδειχνε ότι έκανα χαμό όλο περηφάνια.

Τελικά αυτό που ακούγονταν δεν ήμουν εγώ αλλά ο γαμπρός μου με το χορτοκοπτικό.

Posted on Σεπτεμβρίου 29, 2013, in Αταξινόμητα. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

